پاسخ یک مطالعه جدید: چرا حلقه های زیبایی در اطراف مشتری وجود ندارد؟


در یک مطالعه جدید، محققان به این سوال پاسخ دادند که چرا حلقه های زیبایی مانند زحل در اطراف مشتری وجود ندارد. مقاله منتشر شده درarXivاو توضیح می‌دهد که قمرهای بزرگ مشتری، هر حلقه‌ای را قبل از اینکه فرصتی برای تشکیل پیدا کنند، نابود می‌کنند.

“ما قمرهای مشتری – یکی از آنها را پیدا کردیم بزرگترین قمر منظومه شمسی به سرعت حلقه های بزرگی را که ممکن است تشکیل شود از بین می برد. “تحقیقات ما نشان می دهد که بعید است مشتری در گذشته اپیزودی داشته باشد.”

به عبارت دیگر، کین و همکارانش معتقدند که نیروی گرانش و نیروهایی که به دور قمرهای مشتری می چرخند – esp. چهار قمر بزرگ جلیل با وارد شدن به محیط، می‌تواند هر ماده‌ای را که سعی در ایجاد حلقه‌های زحل مانند در اطراف مشتری داشته باشد، از بین ببرد.

برای رسیدن به این نتیجه این تیم شبیه سازی Kآنها قمرهای گالیله ای مشتری و مدار خود مشتری به دور خورشید را اندازه گرفتند. سپس منتظر بمانید تا ببینید چند حلقه شبیه زحل چقدر طول می کشد مشتری آنها در این مطالعه گفتند که “قمرهای گالیله ای مشتری، پویایی موادی را که می توانند حلقه هایی در اطراف مشتری تشکیل دهند، مختل می کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید