احتمال سقوط بیت کوین تا 5000 دلار در سال آینده!



اقتصاد آنلاین – مهسا منفی; طبق گزارش ارائه شده توسط بلومبرگ، استراتژیست ارشد استاندارد چارترد معتقد است که خطر سقوط بیت کوین تمام راه تا سطح 5000 دلار وجود دارد – نقطه ای که به طور خلاصه در مارس 2020 مشاهده شد.

او فکر می کند که این احتمال رخ می دهد. زیرا ممکن است پیامدهای FTX ادامه یابد.

آیا قیمت بیت کوین دوباره به 5000 دلار خواهد رسید؟

به گفته رابرتسون، اریک رابرتسون، رئیس تحقیقات جهانی در غول بانکی استاندارد چارترد، در یادداشتی در آخر هفته درباره دلیل ادامه افت بیت کوین نوشت. دلیل آن سقوط FTX بود که در اوایل نوامبر رخ داد.

بنابراین، پیش بینی کاهش قیمت بیت کوین 70 درصد کمتر از قیمت فعلی آن است.

رابرتسون معتقد است که اشتها برای بیت کوین ممکن است با کاهش قابل توجهی روبرو شود و بسیاری از مردم از این طلای دیجیتال به طلا روی بیاورند. وی همچنین معتقد است که طلا 30 درصد رشد خواهد داشت.

دو عامل دیگر که می تواند باعث کاهش بیشتر بیت کوین شود، نرخ بهره بالاتر و ورشکستگی بیشتر در فضای کریپتو است که باعث می شود سرمایه گذاران اعتماد خود را به دارایی های کریپتو از دست بدهند.

برخی دیگر از شرکت ها در حال حاضر پس از FTX با مشکلات نقدینگی مواجه هستند. یکی از آنها Genesis Crypto Lending است که زیرمجموعه گروه ارز دیجیتال است. در حال حاضر، DCG و بنیانگذار میلیاردر آن، بری سیلبرت، به دنبال راه هایی برای افزایش سرمایه برای نجات جنسیس از ورشکستگی هستند.

تیم دریپر، سرمایه گذار برجسته ای که معتقد بود بیت کوین در سال 2022 به 250000 دلار خواهد رسید، همچنان به پیش بینی خود اعتقاد دارد. با این حال او به آن برنامه اضافه کرد و معتقد است که تا شش ماه دیگر این اتفاق خواهد افتاد.

حالا او انتظار دارد بیت کوین تا اواسط سال 2023 به سطح 250000 دلار خواهد رسید که در حال حاضر بعید به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید