تصاویر لو رفته از قاب شیائومی 12 اولترا، طراحی جزیره ای پرچمدار این پرچمدار را تایید می کند.


انتظار می رود شیائومی 12 اولترا اولین پرچمدار برندی باشید که از پردازنده جدید معرفی شده اسنپدراگون 8 پلاس استفاده می کند. به نظر می رسد قبل از رونمایی از این دستگاه در زمان شایعه شده، طراحی پنل پشتی توسط یکی دیگر از سازنده های قاب گوشی فاش شده است.

به گزارش Gizmocchina، این خبر توسط یک کاربر چینی با نام کاربری Experience More منتشر شده است. او در آخرین پست خود در Weibo، آخرین اطلاعات از Xiaomi 12 Ultra را هنگام مرور سایت هایی مانند JD.com و Taobao به اشتراک گذاشت. من صحبت کرده ام.

در مورد قاب جدید شیائومی 12 اولترا منتشر شد

فهرست جدیدی از یک سازنده مشهور کیس در چین پیدا شد که حاوی اطلاعاتی درباره Xiaomi 12 Ultra است. لیست محصولات مربوط به قاب پشتی پرچمدار آینده شیائومی است که از پورشه الهام گرفته شده و دارای نوار مشکی و خاکستری است. همچنین، نام تجاری Purecar Design به شدت بین نوارها نوشته شده است.

فریم فوق مشکی شیائومی 12

لاستیک های شیائومی 12 اولترا در رنگ های مشکی و سبز یشمی عرضه خواهند شد. طراحی قاب این گوشی هوشمند قابل توجه ترین نشت نیست. مهم دوربین است. لیست اخیرا فاش شده در مورد همان جزیره دوربین صحبت می کند که هفته گذشته فاش شد و دارای 7 سوراخ در طراحی آن است.

مقالات مرتبط:

قاب سبز رنگ فوق العاده جید شیائومی 12

این بدان معنی است که طراحی جزیره دوربین پشتی شیائومی 12 اولترا به وضوح پنل پشتی است تکمیل شد. همچنین به نظر می‌رسد که سازنده گوشی‌های هوشمند قبلاً مدل‌هایی را برای سازندگان قاب در سراسر چین ارسال کرده است تا با عرضه پرچم‌دار و فریم‌های جدید همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید